2011年5月19日 星期四

《色遇》片尾曲 Muse - Starlight



Far away
遠方
The ship is taking me far away
這艘船即將帶我遠離
Far away from the memories
遠離這些回憶
Of the people who care if I live or die
遠離那些在乎我是生是死的人
Starlight
星光
I will be chasing the starlight
我將追逐著星光
Until the end of my life
直到生命的盡頭
I don't know if it's worth it anymore
我再也不確定是否值得
Hold you in my arms
將你擁再懷裡
I just wanted to hold you in my arms
我只想要將你擁在我懷裡
My life
我的生活
You electrify my life
你使我的生活有了生命力
Let's conspire to re-ignite
讓我們一同點燃
All the souls that would die just to feel alive
那些願意為了感受生命而死的靈魂
But I'll never let you go
但我不會讓你走
If you promise not to fade away
如果你承諾永遠不會消失
Never fade away
永遠不會退去光芒
Our hopes and expectations
我們的希望與期待
Black holes and revelations
黑洞和真相
Our hopes and expectations
我們的希望與期待
Black holes and revelations
黑洞與真相
Hold you in my arms
擁你入懷
I just wanted to hold you in my arms
我只想要擁你在懷裡

沒有留言:

張貼留言